Monday, February 17, 2014

V-day and BFF-day



14. veebruar on minu jaoks alati olnud pigem sõbrapäev kui valentinipäev. Ning minu lapsepõlve unelmkoera Lucky sünnipäev. 


Sel aastal juhtus kuidagi nii, et mu täditütar/eluaegne bestie/sõbranna/almost õde  Maria, Oliver ning M tulid kõik külla sõbrapäeva nädalavahetuseks. Ja mul õnnestus kuidagi nii palju tööd ette teha et sain reede ja pühap vabaks ja sain nautida oma eelviimast (!!!) Pariisi nädavahetust. 

Pildid on kõik M'i tehtud, niiet no credit from that point. Kaamera otsa on sattunud paar uut (keerulisemat) vana objektiivi, mis nõuavad hulganisti harjutamist ja harjumist, kuid its naiss.


Kohad:
Palais de Tokyo
Nose
Richer
Kmart
Claus
Paris New York
Candelaria
Lockwood
Aki
Nanashi
Le Mary Celeste

etc.


Soundtrackidest sõbra-armastuseteemalist ka. Biidiga ja biidita ning Spice Girlsi kaverilist ka. Sõprade jaoks. 
































4 comments:

Anonymous said...

Vauu kui ilusad pildid! Kohe näha, et väga hea objektiiv :)

S. said...

Nii ilus postitus :)

Anonymous said...

Täiuslik muusikamaitse sul!!!

Anonymous said...

Aitäh, su muusika maitse avardb minu maailma! Ja muidugi tore, nii tore, on vahepeal läbi sinu silmade reisil käia :)

D