Saturday, February 8, 2014

Sometimes an ending can be an origin / B


Imelik kuidas aeg saab mööduda ühteaegu nii kiirelt kui ka aeglaselt. Päevad tunduvad pikad, rasked ning mööduvad jube aeglaselt, aga thats how it is kui nii pikki töötunde teha. 7 päeva nädalas 9st-1ni öösel on hetkel tavaline, kuid vahest veab ( nagu see nv!!) ning töötame kahes vahetuses, et pool tiimi saaksid üks päev nädalas puhkust vähemalt. Showni on jäänud täpselt 19 päeva. See tundub nii ulme number! Pre collectioni tegemiseks oli meil umb 4 kuud, catwalki põhikollektsiooniks 5 nädalat. Praegusel hetkel on natukene keeruline küll ette kujutada kuidas kõik valmis jõuab nii lühikese ajaga. 
Minu kaheksa kuud Balmainis on ilusti täis tiksunud ning kolmas hooaeg hakkab lõpule jõudma. Nii raske on sellele mõelda, et kolme nädala pärast muutub mu rutiin jälle täielikult ning pakin oma kohvrid ja suundun uute seikluste poole. Otsus mitte jääda kauemaks on olnud raske, kuid usun, et õige. Niigi pikendasin enda lepingut juba piisavalt ning tunnen, et on aeg edasi liikuda ja keskenduda natukene enda isiklikele projektidele, kollektsioonile, lõputöö researchile ja reisimisele ning kõigele muule mis on tegemata jäänud. 
Hingepõhjas ja meilboxi tähtsate kirjade folderis on koguaeg vilkunud Tom Ford ning võimalus minna tagasi Londonis plaanitust ennem, et teha kaasa paar hooaega hullumaja oma teisi lemmikuga.. kuid, hetkel tundub, et tulevikule mõeldes oleks targem enese arendust teha enne suurt final collectionit. Samas, you never know. Võib-olla paar nädalat pärast Balmainiga lõpetamist ei suuda ma ühe koha peal istuda ning kibelen tagasi hullumeelsesse rutiini:)
TF oleks vast minu ainus erand, sest tunnen nii suurt kiindumust ja armastust Balmaini, meie tiimi ning kõige muu ümber mis mind saatis nendel viimastel kuudel. Ma olen õnnelik ja tänulik, et olen saanud olla selle imelisuse osa. Olen leidnud igavese hunniku "minu" inimesi, rohkem kui ma oleksin kunagi osanud oodata. Mentorid elus ja töös, parimad sõbrad, andekad loomeinimesed.. you name it. Olen kindel et veedan Balmaini afteka rõõmu ja kurbuse pisarais nagu väike titt haha:)

Anyway, elu peale veebruari tundub nats hirmus, kuid hirmus on vist hea. Mind ootab ees esimene "päris" puhkus nii 6 aasta arvestuses. Pärast põhikooli lõppu olen ma olnud kui orav rattas non stop- suunates kogu oma aja koolile ning koolitöödele ning misiganes alles jäi sealt praktikatele ning nüüd ka tööle. Usun, et olen täiega ära teeninud peatuse paradiisis, kus ma kavatsen taastada ja puhata nii oma hinge kui keha. Nimelt teen läbi ka tugeva detoxi ja joga campi.  Ning pärast seda ilmselt suuremat sorti venemaa/india seiklus ning suvi sooja päikse all. Selle kõige vahe peal aga enda disainiprojektid:)
  Sellest kõigest aga vast juba natukese aja pärast. 


Seni aga, countdown is on! 19 päeva meie showni imeilusas Hotel de Villes: SIIN! ning sheerin ka vanemaid pilte Balmaini eelmise hooaja backstagest plus mõnusatest shootidest meie SS14 kollektsiooniga!

x
R















3 comments:

Hannuzka said...

Kuhu kiisu Lasso jääb su seikluste ajal?

Roberta E. said...

Lasso võtan Pariisist endaga Tallinasse kaasa ning reisi ajal jääb minu lähedaste valvata. Londonisse minnes ( whenever that happens) tuleb ta minuga kaasa :)

mari - liis said...

aaaaahhhh TOM FORD!!!!!!!!!!!!!!!!!
I mean, mine ja puhka ja reisi aga kusagil kõigi asjade vahepeal palunpalun kasuta see võimalus ära.
Aaaaah see on freakin TOM FORD ikkagi. Gosh ma olen way too excited, aga las ma ütlen korra veel, et TOM FORD!!!!!! (jah ma ütlen seda mõttes ka VALJULT iga kord :D)