Sunday, January 26, 2014

Foodie saturday at home

Im a foodie. Hea toit on miski mis teeb mu tuju ALATI heaks. Söömine on vast et mu lemmik tegevus  ja ma ei suudaks elusees ette kujutada, et ma hakkaksin jälgima mida ja kui palju ma söön. Usun siiralt, et inimene peab sööma seda mida ta tunneb et ta keha vajab ehk mille järgi tal isu on. Ehk siis juhtubki nii, et iga toidukorraga söön ma alati tükki kooki ja vahepeal kannan kotis kaasas shokolaadi haha. Olen maailmatänulik, et mu ümber on inimesed kes hindavad head toitu ning kes pigem sunnivad veel rohkem maitsma uusi asju:)
Viimased 8 kuud olen ma söönud 90% ajast väljas, enamasti  ostes tööle kaasa värskeid croissante kodu kõrval olevast boulangeriest,  lõunatades oma väljakujunenud lemmikohtades ja tellides restodest dinnerit tööle. Sounds great, kuid ausalt öeldes igatsengi kõige enam head home cooked meali. Toidulõhnu kodus ja just seda valmistamisprotsessi.  Õnneks every now and then tuleb mihkel ja hoolitseb minu eest ning täidab kodu hommikuti pannkoogilõhnaga või peidab külmkappi natukene hispaania ibeeria sea sinki ja trühvli. Eile zombina töölt koju jõudes( no weekends in fashion) tundsin juba koridoris maailma parimat lõhna. Menüü oli superlihtne kuid kindla peale minek-  maailma parim beef steak, oad võis ja küüslaugus ning kõrvale mustasõstra-vanilje-karamelli-aedviljade-punase veini gravy. Kõrvale moonisaiad ahju camemberti ja soomest kingiks toodud murakamoosiga. Plus supernaiss vein.  Õppetund: Kodus söömine ja aja leidmine, et süüa teha on suurim luksus. Väljas söömine jääb sellele kõvasti alla.

Soundtrackiks uus Johnny Cashi eriti ilus lugu. Nimelt Johnny Cashi poeg leidis vanadest asjadest hunniku salvestatud kuid mitte avaldatud lugusid, mis sel aastal ka plaadi näol välja antakse. See on esimene lugu mis on maailmale kuulata antud. 








5 comments:

ninelhs said...

ma samasugune. ei tulegi vääääga palju asju pähe, mis oleks paremad heast toidust. ja ma võiks rääkida väga pikalt ja emotsionaalselt oma lemmiktoitudest :D

Anonymous said...

nii armas oled ju!

Anonymous said...

Hei Roberta!
Tahtsin nõu küsida - mis programmiga Sina oma videosi monteerid? Kas tead soovitada mõnda rakendust, millega oleks võimalik häält videos moonutada (nt nagu oleks heeliumi sisse hinganud)? Eelistatavsti siis Macile :)
TÄNUD!!!

Anonymous said...

Mul on küsimus, mida ma loodan, et Sa ei pane pahaks. Nimelt, mainid pidevalt kuidas sa moemajas pikki tunde tööd teed. Kas Sa oled palgal tööl või on tegu praktikakohaga, kus Sulle ei maksta?
Mind huvitab, sest viimasel ajal on palju juttu olnud selle teema ümber, kuidas moemajas üliõpilaste annet ja pühendumust tasuta tööjõuna kasutatakse.

Tore alati lugeda!
Aitäh!

Roberta E. said...

Heiii, tänud armsad!
Teen järgmise postituse kus vastan koikidele vastamata kommentaari-küsimustele kaa :)


Ja Balmainis olen ikka palgaga tööl,niiet pole mingit ärakasutamist. JA samas on mul väga tugev ( pooldav) tasuta praktika arvamus nende asjade kohta, aga seletan seda ka juba teises postituses:)